Karrier · Tanácsadás · Projektasszisztens | 2023. január |
Tanácsadó csapatunk munkájának támogatására,
III. kerületi irodánkba angolul jól beszélő
projektasszisztens munkatársat keresünk.
A munkakör teljes 8 órás munkaidőben
vagy 4/ 6 órás részmunkaidőben is ellátható.
Főbb feladatok:
- Projektek feladatainak adminisztrációja, beszámolók készítése
- Időnyilvántartások felügyelete, összesítése, ellenőrzése
- Részvétel szakmai egyeztetéseken, feljegyzések készítése
- A projektvezetők és tanácsadók munkájának általános támogatása
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Felsőfokú végzettség
- Hasonló munkakörben szerzett 1-3 éves szakmai tapasztalat (informatikai projektekben szerzett tapasztalat előnyt jelent)
- Önálló, precíz, pontos, igényes és felelősségteljes munkavégzés
- Jó kommunikációs képesség szóban és írásban
- Angol nyelv ismerete és aktív használata (szakmai angol előnyt jelent)
- Excel vagy Google Sheets ismeretek
Amit kínálunk munkatársainknak:
- Hosszútávú munkalehetőség egy stabil, megbízható munkahelyen
- Emberközpontú, családbarát és fiatalos munkakörnyezet
- Piaci átlag feletti, versenyképes jövedelem
- Céges laptop és a hatékony munkavégzéshez szükséges egyéb eszközök
- Részbeni home office-ra van lehetőség
Amiért érdemes velünk dolgozni:
- Rugalmasság - támogatjuk az egyéni igényekhez alkalmazkodó munkavégzést
- Eredményorientált a céges kultúra - nincsenek céltalan feladatok és felesleges bürokrácia
- Kisméretű, áttekinthető szervezet és fiatalos csapat vagyunk - összetartó, barátságos légkörben zajlik a munka
Jelentkezés:
Jelentkezéshez szakmai önéletrajz, fizetési igény és rövid kísérő levél szükséges.
A pályázatokat és az állással kapcsolatban felmerülő kérdéseket a karrier@biconsulting.hu e-mail címen várjuk.
Rólunk:
A BI Consulting az üzleti intelligencia területére specializált informatikai tanácsadó vállalkozás, mely több mint 15 éves múltjával és kiemelkedő szakmai hátterével a magyar piac közismert szereplője.
A tanácsadói tevékenység mellett több jól ismert szakmai konferencia szervezője is.